zondag 24 februari 2013

Happy Birthday

De afgelopen week ben ik al erg druk bezig geweest met de materialen uit mijn starterspakket. Maar voordat ik dat jullie kan laten zien moeten jullie even wachten totdat de baby is geboren. Wat ik heb gemaakt is namelijk voor de kraamvisite en houden we nog even geheim. Vandaag maakte ik wel dit kaartje voor m'n zwager voor zijn verjaardag.


Ik gebruikte de stansen uit de hearts a flutter bundle, in combinatie met inkt en papier van Stampin Up. Het donkerblauwe papier komt uit eigen collectie. De honeycomb embossing folder
is ook echt super leuk.

Bedankt voor je bezoekje







1 opmerking:

  1. Wat een stoere mannenkaart heb je gemaakt! Blijft altijd lastig hé mannenkaarten maken.

    Fijne week! En ik ben heel benieuwd naar het resultaat dat je gemaakt hebt voor de kraamvisite!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je me blog hebt bezocht, en bedankt voor je reactie..!!
Vind het erg leuk om ze te lezen.

Liefs