zaterdag 9 februari 2013

Welkom op het blog van MeerJoy. Op dit blog laat ik jullie mijn creatieve ideeën en uitwerkingen zien en kunnen jullie ook via de mail producten van Stampin Up bestellen. Sinds Januari 2013 ben ik onafhankelijk demonstratrice geworden voor dit merk, ik zal daarom ook voornamelijk werken met hun producten en jullie informatie geven over deze producten.

Mochten er vragen zijn dan kan je me altijd mailen. Ik wil over een kleine tijd ook beginnen met het geven van make en take's en workshops. Op dit moment nog even niet aangezien ik elk moment ben uitgerekend. Vandaar dat ik op dit moment alleen bestellingen aanneem via de mail. Ophalen van bestelde producten mag altijd op afspraak bij mijn thuis.

Op de andere pagina's staat er nog verdere informatie en kan je ook de catalogussen online bekijken die op dit moment geldig zijn.

Tot 22 maart is er bij Stampin Up de Sale a bration actie. Je mag dan bij elke €60,00 die je aan producten besteld een kado uitzoeken. En er staan zeer mooie kado's tussen.

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
En tot snel.

Mirjam





1 opmerking:

  1. Hoi Mirjam,

    Leuk dat je nu ook een blog hebt en dat je demonstratrice bent geworden van Stampin Up!! Helaas kan ik je nog niet gaan volgen omdat ik mij hiervoor nergens kan aanmelden op je blog.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je me blog hebt bezocht, en bedankt voor je reactie..!!
Vind het erg leuk om ze te lezen.

Liefs